افزونه محاسبه گر قیمت محصولات ووکامرس

woocommerce measurement price calculator

با افزونه محاسبه گر  یک ماشین حساب به سایت فروشگاهی خود اضافه کنید، با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود با توجه به خصوصیات مختلف ظاهری و تولیدی محصول با معیارهایی شامل وزن، طول، عرض، ارتفاع، مقدار، مساحت، حجم، جعبه کاشی، و محصولات خود را برای فروش قرار دهید.

پرداخت و محاسبه گر قیمت تمام شده محصولات طبق اندازه و مقدار مورد نیاز مشتری با امکان فروش عمده محصولات

19528fe2-bd5c-45cc-8fb6-7a5203a9ad5b

فروش محصول براساس مساحت

با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود به جای بسته از پیش تعریف شده با تعداد مشخص انواع محصولات مانند پرده، کاغذ دیواری، کفپوش، فرش، موکت، سرامیک و پارکت، پارچه، چرم و یا حتی خدماتی مانند نصب موارد ذکر شده به عنوان مثال نصب 200 متر مربع کفپوش ، پارکت یا سرامیک که هزینه های آن وابسته به مساحت است، را داشته باشید.

واحد های اندازه گیری: میلی متر مربع، سانتیمتر مربع، متر مربع، کیلومتر مربع، هکتار، جریب، فوت مربع، یارد مربع، مایل مربع، اینچ مربع

فروش محصول براساس وزن

یک راه حل عالی برای فروش محصولات از نظر وزن شامل گوشت، مرغ، برنج، آرد، شکر، محصولات دارویی و عطاری‌ها، میوه، کیک و شیرینی، شکلات، محصولات معدنی، محصولات صنعتی و غیره ... که بر حسب وزن هستند را داشته باشید.

واحد های اندازه گیری: گرم، کیلوگرم، تن، پوند، اونس

فروش محصول براساس ابعاد

می توانید محصولات را براساس طول یا عرض یا ارتفاع بفروشید. محصولاتی مانند پارچه، کابل، طناب، لوله و فقط واحد اندازه گیری و قیمت هر واحد را مشخص کنید و این بقیه کارها را انجام می دهد.

واحد های اندازه گیری: میلی‌متر، سانتیمتر، متر، کیلومتر، اینچ، فوت، یارد، مایل

فروش محصول براساس لیتر

با استفاده از این افزونه شما قادر به فروش محصولات وابسته به حجم مثل آب میوه، فروش محلول های شیمیایی و به صورت لیتری یا واحد های دیگر هستید.

واحد های اندازه گیری: میلی لیتر، لیتر، متر مربع، گال، کوارت، پوینت، پیمانه، اونس مایع، یارد مربع،فوت مکعب، اینچ مکعب

فروش کاشی و سرامیک بصورت جعبه

با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود محصولاتی مانند سرامیک و کاشی که براساس مساحت هستند رو بصورت جعبه (کارتن) بفروشید.

واحد های اندازه گیری: میلی متر مربع، سانتیمتر مربع، متر مربع، کیلومتر مربع، هکتار، جریب، فوت مربع، یارد مربع، مایل مربع، اینچ مربع

فروش محصول متغیر براساس وزن

افزونه محاسبه گر محصولات متغیر رو پشتیبانی میکنه، پس با خیال راحت و بدون محدودیت محصولات خود رو بفروشید.

در این دمو یک محصول متغیر که بر اساس وزن بفروش میرود.

واحد های اندازه گیری محصولات متغیر با محصولات ساده فرقی ندارد.

فروش محصول متغیر براساس حجم(لیتر)

افزونه محاسبه گر محصولات متغیر رو پشتیبانی میکنه، پس با خیال راحت و بدون محدودیت محصولات خود رو بفروشید.

در این دمو یک محصول متغیر که بر اساس حجم بفروش میرود.

واحد های اندازه گیری محصولات متغیر با محصولات ساده فرقی ندارد.

برخی از ویژگی ها

امکان پرداخت قیمت تمام شده:

به راحتی با تعیین قیمت هر واحدی که محصول شما با آن قابل فروش است مشتری می تواند به اندازه و مقدار دلخواه و مورد نیازش سفارش ثبت و پرداخت نماید.

امکان واحد های اندازه گیری:

افزونه از تمامی معیار های اندازه گیری شامل مساحت، وزن، حجم، ابعاد، جعبه و پشتیبانی میکند و دارای انواع واحد های اندازه گیری متر، لیتر، گرم، متر مربع، اونس، یارد و ... می باشد.

امکان فروش عمده و گروهی محصولات:

با این افزونه قادر خواهید بود در تعداد و مقادیر مشخصی که شما تعیین می کنید قیمت تفاوت داشته باشد و در نتیجه مثلا در تعداد بالا قیمت پایین تر برای هر واحد تنظیم کنید.

امکان مدیریت موجودی:

این افزونه قابلیت مدیریت آسان موجودی رو داره و بعد از سفارش مقدار سفارش از موجود کم میشه، مثلاً 100 کیلوگرم سیب دارید و مشتری 25 کیلوگرم سفارش میشه بصورت خودکار مقدار سفارش از کل موجودی کم میشه.

امکان تنظیم مقدار حداقل / حداکثر سفارش:

قادر خواهید بود حداقل و حداکثر مقدار (تعداد) قابل سفارش توسط مشتری را تعیین کنید و همچنین مقدار افزایش را مشخص کنیدمثلا هر 10 تا 10 تا افزایش یابد!

چند زبانه با WPML:

افزونه محاسبه گر با افزونه قدرتمند چند زبانه WPML سازگار است و شما می تواند  به راحتی از افزونه برای سایت های چند زبانه استفاده کنید.